Wednesday, December 7, 2011

Al-fatihah


Al-fatihah...

Sabtu, 3/12/11, jam 8.30 malam, mak tepon n bagi tau berita sedih... Ayie, jiran depan umah kitorg, lemas kat sungai lebih kurang pukul 4.30 petang...tapi, smpai ke malam tu, tak jumpa2 lagi...sehinggalah semalam, pukul 5 ptg mak kol lagi, bagi tau yang baru je jumpa aruah kat loji air...maknanya, 4 hari gak la operasi mencari dibuat & akhirnya, jumpa gak...

sgt2 terkejut sbnrnya dgn berita tu...rase mcm baru je nmpk aruah mase balik kg ari tu..tapi, itu lah kenyataannya..dia dah pergi utk selama2 nya...ajal & maut semuanya di tgn Allah...takkan dpt diramal pun...hari ni sihat wal'afiat, esok lusa blom tau lagi ape yg akan terjadi...

semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman...semoga keluarganya redha & tabah di atas pemergian aruah...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com