Friday, March 13, 2009


13 Mac 2009...Hari ni birthday mimie…same birthday ngan akak aku...ina..hepi birthday fren….yg ke 25 ek…hehehehehehe…aku kenal mimie since 2002…bermulanye kitorg dok serumah pda tarikh 20/5/2002…btl ke tarikh ni???aku pun main tibai je…huhuuhu…so, skrg dh hampir 7 thn kitorg kenal n kwn baik…susah sng seme dh kitorg lalui bersame…sbg sorg student…thanks fren coz sntiasa sabar ngn sikap aku…mgkin kdg2 aku ni agak terlalu serius dlm certain2 mende smpi korg pun tak brani nak tegur,kan…hhuahuauauauaa…wlupun dh seminggu sbnrnye aku dok serumah ngn dia mase kat pekan dlu, tapi aku tak perasan pun muka dia..coz seminggu tu, bz ngn orientasi…dia plak ada mslh kesihatan sket sehingga tak mengizinkan dia utk join skali…kesian sang wira sahabatku…hehehehheee…
Mimie yg aku kenal….kdg2 agak konfius ngn keputusan yg dia wat…byk citer…kdg2 citer tu dh citer, tp demi menjaga hati kawan, aku wat2 tak pernah dgr lg la citer dia tu..heheee…sorila, beb..tp, aku mmg ske dgr citer2 ko…bak kate ko, aku kan pendengar yg setia...

wat eva pun, ko mmg member yg best..baik ati...n byk lg la yg baiknyer...hehehee...

Dh lame tak jumpa minah ni…bukan nye tak nak jumpa, tp ade je mende nak kene wat…atau pun istilah lain, busy n byk hal maaa….so, I’m sorry…wat eva pun, if ko ade ape2 citer or prob. nak share ngn aku…I’m always be with u…sharing is caring, kan…hehehehhe…




2 Comments:

  1. Mimieku said...
    alamak..touching lah dee..thanx my dear fwen..moga persahabatan kte kekal smpai bila2..sori lah aku dh byk nyusahkan ko..nway, we r still fwenz till d end..

    p/s ko mmg sgt loyar buruk..haha..tp besh dpt kwn mcm ko..oppss, besaq gler gmbar aku..tp comey mcm sang wira..haha
    Mimieku said...
    beb..ok gak ko letak pic aku nih..bajet cun lah..sib baek ko tak letak pic aku yg ntah ape2 tuh..hahaha

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com