Tuesday, September 8, 2009

tag...

Tag ni dibuat atas paksaan Mek Yah..ape2 pon makaseh la ek..at least terupdate gak blog aku ni,kan..heehheee..

Bekas kekasih anda:

takde bekas2 nie..

Saya sedang mendengar:
students berborak2 kat belakang..

Mungkin saya patut:
mencari sesuatu yg baru..

Saya suka:

tido..aman damai...

Sahabat-sahabat baik saya:

semua yg baik pada aku dari dulu sampai skrg n hrp2 selama-lamanya..

Saya tak faham:

macam mane org pandai sgt buat cerita hanya sekadar nk dpt perhatian..bengong tol..

Saya kehilangan:

penglihatan yg jelas...hahaha...rabun sudahhhh..

Ramai yang berkata:

keciknya aku ni...

Makna nama saya:

dlu ustaz aku ckp, maknanya..cahaya baru..

Cinta itu adalah:

perkongsian...saling melengkapi antara satu sama lain coz nobody's perfect..

Di suatu tempat, seseorang sedang:

merindui aku...hahahaha..perasan jer..

Saya akan cuba:

menjadi lebih baik dari hari semalam..

Ayat SELAMANYA membawa maksud:

sehingga akhirnya..

Telefon bimbit saya:

murah jer..

Bila saya terjaga dari tidur:

lipat selimut...

Pesta/parti adalah:

majlis yg ramai org dtg..

Haiwan paling comel yang pernah saya temui adalah:

hamster angah som (jiran aku)..huhuhu..

Peringkat umur yang paling menyeronokan bagi saya:

mase kecik dlu kot..pastu masa blaja...

Hari ini:

nak buka pose ape ek???

Malam ini saya akan:

tido lambat sket...

Esok pula saya akan:

gi keje cam biasa...

Saya betul-betul inginkan:

duit yg banyakkkkk...nk byr sgla hutang blaja dlu..

Ketika anda melihat wajah anda di depan cermin pagi ini:

muka yg sgt mengantukkkkk lagi...

Pusat beli-belah atau aked permainan:

pusat beli-belah...

Makanan barat atau Jepun:

barat..

Bilik yang terang atau gelap:

tak kesah la terang ke gelap..yg penting selesa...sejuk...

Makanan segera adalah:

makanan yg blh dimakan segera..huhuhu..yg pastinya..sedap woooo...

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:

bile awak nak wat report ni??

Sape yang anda nak tag?

kamu-kamu lahhh...

4 Comments:

  1. Zalieda said...
    Saya betul-betul inginkan:

    duit yg banyakkkkk...nk byr sgla hutang blaja dlu..

    Jgn lupa bagi kat aku skit nt erk...hehheheheh
    HIDAYAH HALIM said...
    Ramai yang berkate:
    Keciknye aku ni..tapi dayah slalu kate...klau aku gemok mesti aku jadik gemok pendek...huahuahuahua.
    dee said...
    ieda..drpda bagi ko skit..baik aku simpan jer..huhuhu

    dayah..ko mmg sengallllll....
    ~ Ija ~ said...
    jgn gadoh2 dibulan pose ini..aku pun nak wat la tag nih..blog aku pun tak update..

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com