Sunday, October 25, 2009

serabut or tak??

Kepala yg tak brape nk serabut dh..huhuuuhuu..akhirnya,,carry mark dh siap...akhirnya keta aku dh ok..alhamdulillah...tima kasih pada my famili yg tolong aku di saat2 dlm kesusahan keta wat hal..(biasa arr..hujung2 bln ni..prob duit maaa)..tima kasih pada sahabat2 yg sudi membantu..hantar aku ke sana sini...huhuhuhu..nnt gua blanja korg ek..hehehehe...
ari ni koje plak...menyambut Timb. menteri pengajian tinggi...smbil2 menunggu layan internet..sampai tak perasan menteri dh sampai pon..heheheheh...ape2 pon, takpe la..aku bukan org penting pon..hahahah...lain la kalau cik yah..skrg gua mau cau cin cau...nk pi tgk sahabat2 berkoir kat bwh..hehehehe...

3 Comments:

  1. NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...
    mari mariii marii kte nyanyi koir ramai2...cik dee mau tgok kasi merdu otey
    HIDAYAH HALIM said...
    ate kamu mangge aku cik yah yew... bengong...idok glamor langsung...
    dee said...
    ate..keme ni nok glamer aje nape???udah2 ler...

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com