Tuesday, June 28, 2011

di petang yg kebosanan ni, sementara menunggu waktu utk berbuka....wat entry sket....special utk sahabat yg berada di kuala kubu baru...mek yah @ Hidayah Halim...

Wahlaweiiiiiiiiii....28 Jun 2011...hepi birthdayyyy yg ke-27!!!!!umur je bertambah, tapi jiwa muda sntiasa, kannn...smga pjg umur, murah rezeki & ceria slalu walaupun byk sgt keje...smga sukses ngn kerjaya baru skrg, cepat naek pangkat...pendek kata..all da best utk semuanya la, especially bila dh nak ke fasa seterusnya yg lebih menyoronokkan...hehehe...

as usual...utk lu, sahabat selamanya....ape2 yg nk diciterkan, dikongsi, anytime,..gua sudi dgr..(slagi gua tak pekak le..huhuhu..)

akhir kata...sempuuuttttttt....tak sabar nk berbuka pose niiiiii....lapaq gilaaaaaa...

2 Comments:

  1. HIDAYAH HALIM said...
    di kala jam 3.03pm (29 Jun 2011), baru gua bace blog lu nehh...gua pon baru bukak jek blog gua nih haaaa... biase laaaa...nak bukak blog skang ni pon tade mase noxxx...huhuhu

    beb...tq for the entry...mak tharu noxxx...InsyaAllah selagi kite bsahabat cam mane skang neh, sampai bile2 kite bersahabat...jangan ade LURAH DENDAM..muahahahah...
    dee said...
    suke amat kamu ngn lurah2 dendam ni ek...kehkehkeh...insyaAllah...takdo punyoooo...huhuhu...

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com