Monday, December 6, 2010

cerita hujung minggu


Sabtu baru2 ni, ronggeng bersama tikah n nor...misi utama cari baju dinner..diorg yg excited lebih dari aku...hahaha...mekasih le kengkawan...pusing punya pusing ktn parade, smpai la ke satu kedai yg memang baju2 dia meletop n very the cantekkk..tapi, tak mampu la plak aku nk bli baju yg smpai 250 hengget tu...cannot...cannot...berbelanja perlu ikut kemampuan...kang tak psl2 tergadai harta, terhutang sana sini...hehehee...baju yg aku pilih, biase2 je...mls nk beria2 sgt utk dinner tu, coz, smgt blum smpai kemuncaknya...tak tau la bila nk smpai...huhuhu...dh dpt baju, cari tudung plak..klu ikutkan hati aku...mls nk trus cari...tapi, bak kata diorg, dh alang2 kat situ,kan...agak susah gak nk cari tudung aku ni, sbb aku ni byk cekadak...seme cam serba tak kena...huhuh...

Dh setle tudung n baju, kitorg gerak g ECM, mau makan2 n tgk wyg..mula2 nk tgk harry potter, skali seat depan giler...dh la cik tikah tu cam tak berminat je nk tgk...rupe2 nya, dia nk sgt tgk Rapunzel...so, bli la tiket tgk citer tu...pastu, makan sat n solat zohor..dh setle, pusing2 carik kasut plak smntara tunggu kol 3.30 nk masuk wyg..tapi..nafsu nk membeli takde..(bukan nafsu..bajet kurengg...hehehe..) pas tgk wyg citer kanak2 riang tu, solat asar jap, then, gerak pi megamall plak gi hamek laptop nor yg diformatkan...jalan agak jem ditambah ngn ujan yg tak berenti2 dari pagi mase kitorg kuar...pastu lepak kat restoran D’Oasis plak coz perut agak lapaq...mula2 niat di hati nk p taman gelora, nk makan rojak ayam, tapi keadaan cuaca yg agak suram tu menghalang kitorg dr trus nk ke sana...dh pas makan kat D’Oasis tu, balik la umah plak coz nk kejar mgrib...huhuhu...dh dpt baju baru, so, kat umh aku dok try2 la n then kasi itu gambo kat dayah cam yg dh dijanjikan..(tima kasih pd photographer tak bertauliah,,tikah, coz amikkan gambo aku..).hehehe...dpt komen yg positif dari kak geodaia tu, (dia ni klu komen positip ajerrr..) tapi, lagi best if dia leh join skali nnt..huhuhu..tapi..tak mungkin kot..ade kekangan lain..it’s ok la...sekian sj citer aku...

2 Comments:

  1. HIDAYAH HALIM said...
    nanti time dinner amek gambo byk2 tauu..pastu wat album dalam pesbuk...

    aku neh sampai skang dok rase sedih tak dapat gi...terkilan...terkilan.. terkilannnnnnnnn...!! uuwwaaa...

    takpe laaaaaa..nanti aku pi sane kite dinner sesame kat D'oasis je la ekk...ekekeke
    dee said...
    huhuhuhu..takde la gambo dinner ngn artis kali ni.. takpe la, nnt ko wat album baju dinner ko gak tau...hehhee..ala..klu ko nk mai,leh je...ko pecut je bwk keta ko tu..sempat punye..

    tak mau la dinner kat D'Oasis..tak best...servis lembab...huhuhu...

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com