Sunday, February 13, 2011


13 feb 2011...

ape nk citer ntah dlm blog ni...buhsannnnnn....tu je la perkataan yg jadi fav aku sejak 2 3 menjak ni...tak tau la ape nk jadi...i'm trying to remove dat feeling....tapi, kekadang dia mai gak tanpa diundang...bila mende tu mai, aku cuba sibukkan diri ngn keje2 yg mmg dh tersedia ada n slalu dipostpone....at least, lupe jap psl kebosanan tu...pastu, cuba bercerita ngn org2 terdekat psl perasaan ni, tapi tak leh nk citer lebih2 sbb aku sndri tau ape jokpan yg akan depa bagi...takpe la...at least diorg dengar gak wlupun mungkin dh bosan ngn rungutan aku tuuuu....huahuahua...

kekadang, aku sndri pon tak tau nape perasaan tu wujud dlm diri..dh berzaman dh perasaan tu ada...bila pikir2 balik beratus2 kali....rase cam diri ni tak pndai bersyukur ngn ape yg ada...lupa yg Allah dah sediakan segala yg terbaek dlm idop aku slama ni...setiap yg berlaku, ada hikmahnya...cuma aku je yg tak sedar dgn mende tu...hopefully, everything will be change..especially, perasaan ni, lebih2 lagi pas mcm2 bengkel aku gi...huhuhu...aku masih mencoba n akan trus mencoba...

ok...tukar topik plak....seterusnyaaaa....i miss my friendsssssss....kengkawan sjk dari dulu lagi...seme skali yg penah aku kenal..especially, yg mmg ngam n rapat ngn aku..tak kesah le kawan sejak bila pon, even dari tadika, sek. rendah, menengah, dip n dgree....mungkin sebab dok rindu moment2 indah n pahit mase blaja dulu kot...bila lagi ntah leh jumpe, tak tau la....seme org ade komitmen masing2 dh skrg...biase la...dh tua2...kehkehkeh...tak kesah la kat mana pon my friends berada...aku harap...semuanya akan baik2 sahaja...semoga trus bahagia dgn kehidupan masing2....

last skali....next week nk blik kg la if takde ape2....huhuhu...sekian, terima kasihhhhh.....

9 Comments:

  1. HIDAYAH HALIM said...
    aku pon ngah bosan neh wehhh... tolonggggg..tolongggg...huhuhuhu
    dee said...
    cer ko ilangkan bosan ko tu...ko marathon dari ampang ke s.alam utk dftr kursus pedagogi ko tu...huahuahua....
    HIDAYAH HALIM said...
    tu cadangan nak kasik aku mampos tuuu...hahahahh...aku nak larik 100 meter pon da tak larat wehhh...ni ko nak soh aku marathon ampang - shah alam...beh baek aku rempittt.. wengg...wengg..wenggg...ekekekek
    dee said...
    kahkahkahkah...rempittttttt kononnnnnnn...bawak moto pon dh terhuyung hayang skrgggg...hahaha..
    HIDAYAH HALIM said...
    heloooooooooooo...thoyong hayang...?? pelizzzzzz...nak wat superman pon boleh lagi tauuuuuu...hahahahaha..
    dee said...
    buat la lagi gaya superman tu klu rase2 nk kena potong suar jeans lagiiiii....hahahaha....
    HIDAYAH HALIM said...
    waka waka eh eh...tak mo dah...tak mo dahhhh...insap...
    dee said...
    bagussssss...mcm tu la tunangan org...hahahaha....
    HIDAYAH HALIM said...
    sweet blood kannnnnnn...hahahahah

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com