Tuesday, March 22, 2011

Netball & Futsal

Minggu2 bersokan...netball utk KEKAS n futsal utk karnival sukan tertutup shahputra...first skali pasal NETBALL....camne nk citer ntah...yg pastinya, gua mmg tak reti maen netball..tak tau peraturan...org lain dok bajet gua biase maen netball,..adoyaiiiii..penat explain yg gua mmg TAK RETI main...klu reti, rasenya dh lama dh gua meng'offer'kan diri utk maen...tapi, even tak reti maen skali pon, nama gua tetap gak ade utk wakil UMAH MERAH...huhuhu...sori la wahai penghuni2 umah merah sbb team netball agak mengecewakan...ari isnin 3 org je yg datang,..so, 2 game kalah tanpa bertanding...game strusnya ari rabu lepas..first game, lawan umah oren, kalah...then, lawan umah biru..kalah gak...tak pe la...tak kesah la menang ke kalah ke, yg penting, semangat kesukanan umah merah tetap membara...hehehe...so, keseluruhan, utk netball, UMAH BIRU jadi juara...futsal lelaki pon sama...UMAH BIRU gak juara....hebat la umah biru...stakat ni la hebatnya..akan2 datang tak tau ler..hehee..

Ok...citer strusnyaaaaaaa....FUTSAL...sbnrnya tak tau pon Pantang D’cabar wat team gak tahun ni..almaklumla, penggerak utama team futsal staff (P) udoh berpindah ke daerah lain..huhuhu...tetibe yg gua tauuu, nama gua masuk dlm senarai...so, layankan je la...lagipon, kasut dh bersawang dh tu...wlupon main tak terer mana pon, yg pentingggg...gua nk mainnnn...huhuhu...first game, kalah tanpa bertanding...second game, lawan wonder girls, seri 0-0...third game...kalah tanpa bertanding againnnnnn....wat to do...dh nasib badan...huhuhu...klu maen pon, kalah kot...kikikiki

Pasal futsal ni..sbnrnya citer utama gua ialah...gua bangga ngn budak2 OM yg masuk..ade 3 team OM; Kasut Tumit Tinggi, Vision 7 & Stilleto...semangat kesukanan yg sgt terserlah dalam diri depa ni membuatkan gua rase, diorg ni sgt bagusss laaaa....tak kesah menang ke kalah ke...kena belasah bape byk pon, tapi, diorg tetap maintain & bersemangat utk lawan setiap kali ada game..pendek kata, mmg jenis pantang berundur sebelum berlawan la diorg ni...hehehhe...gua harap semangat diorg ni akan berkekalan sama ada dlm sukan atau yg paling penting skali dlm pelajaran...n stakat ni gua rase, diorg mmg takde masalah belajar...last skaliiiiiiiiii....majulah sukan utk kesihatan diri sendiri...slmt malam,..n gua nk simpan tenaga utk futsal esok...huhuhu....


4 Comments:

  1. HIDAYAH HALIM said...
    kepade PDC...pencen je la wehhh...asek menang tanpe btanding jekkkkk...muahahahah
    dee said...
    huahuahua...kitorg kasi can kat budak2 menang laa...hehehe....
    HIDAYAH HALIM said...
    untuk game malam neh lu tgk jek ujan...lu tak yah susah2 la der sarong track-suit lu tuuu...baek lu tidoo jek kat umahhhh... kehkehkehkeh...
    dee said...
    hahahaha...gua ingat nk wat gitu gak..tapiiiiiiii..disebabkan ni game last, gua layankan je la..cuma, kali ni gua nk jd reserve aje..kehkehkeh..

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com