Wednesday, March 30, 2011

kol 12 dah....

dah kol 12 tgh malam...mata tak leh lelap lagi...ade keserabutan dlm pale otak ni....tak tau laaaaaa....awat la 2 3 hari ni dok rase tak best jek....bosankah??byk kejekah??tak tau laa...ada la ni dosa aku kat sape2...tu yg dok rase tak tenang je...tak pon, rindu nk balik kg. kot...huhuhu....


ape nk citer??takde cite pon....yg pastinya...gua rase cam risau je ngn budak yg dh 3 minggu tak mai kls ni...kat mana silapnya??gua ke yg salah??mungkin juga kot ade gak slh nya gua ni, tapi sikit2 je la....mane la itu budak??hilang gitu jer...tepon tak angkat2...ishhhhh....susah le gini..udoh le nk dkt final plak tu...adoyaiiiiiiiiiiiii...gua dh penat kejar2 student ni....tolong la...tolong laaaaa....gua tak larattttttttt.....byk lagi keje lain nk kena wat tauuuuu...

citer lain....ntah le...kekadang rase, ade ssuatu yg tak mampu diluahkan...rase ape??gua sndrik pon tak tau laaaaa....so, simpan je laaa ape2 rase yg tak bape nk btol ni...lama2 hilang la perasaan tu....senang je kan...hehehe...so, kita enjoyyyyyyyyyyyyy.....


7 Comments:

  1. HIDAYAH HALIM said...
    klau gua ade ngan lu...lu ade ngan gua...best kan...asal serabot leh kuar sesame...skang tak bleh dah... sob..sob..sob... =(
    dee said...
    tu ar,..klu lu ade mmg la best..asal serabot je kuar...tak serabot pon kuar...hehehe...skrg, klu serabot, gua tido jer...best gak laa..huhuhu...
    HIDAYAH HALIM said...
    at least kat sane lu leh ar gak men ituuuu...men iniiiiii...gua nehh... mmg btol2 menghayati mase tido gua... ekekekek...
    dee said...
    ok la tuuuuu..lu kan ske bab2 tido ni...hahahah....gua kat sini main, main2...tu yg kalah sesaje tu..hehehe..
    HIDAYAH HALIM said...
    lu klau men then kalah tu mende biase la tuu...lagi2 plak kalah tanpa btanding...hahahahah
    Atikah said...
    ko xbleh tdo sbb ko dh kenyang..ko kn mkn byk sbb yati yg msk..hahaha.
    ko rase ape weh?rase nk lempang org ke?hihi..ke rs rindu ngn aku?xpe2,esk aku blk k.nnt kite g ronggeng ngn JMT pink.dh ckp lom? :)
    dee said...
    alooo..bedayah...kuang ajaqqq lu niiiii...hahhahaha....


    tikah: aku rase cam nk lempang ko je esok..hahaha...aku tak habaq lagi kat JMT...tak dan..bz..hehehe...

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com