Friday, July 17, 2009

award????



time kasih utk award ni...heheheheee... kat bawah ni sekadar menjawab soklan kamu la IEDA....tp..sori la ek...coz jwpn aku mengarut2 je...peduli ape kan...

5 fakta tentang aku..


1. aku adalah nor hadisah
2. aku bukan kamu

3. aku bukan tercipta untuk mu

4. aku bukan seperti yg kau kenal

5. aku...bukanlah seorang perwira...

hahahhahahaa...

5 hobi aku...
1. tido
2. tido lagi

3. tengok tv

4. main game

5. entahhhh.........


byk sgt mintak smpai lima hobi...
sekian saje wat kali ini...


5 Comments:

  1. Zalieda said...
    emm ko mmg bkn sorg perwira..sbb mimie dh amik sg wira...hahahhahahe ko mmg bkn tercipta utkku....
    HIDAYAH HALIM said...
    bong OK...ahakss..
    dee said...
    aku bukan pencinta wanita...huhuhu...
    dee said...
    kamu la bong OK...vengongg...
    Mimieku said...
    no komen.

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com