Thursday, July 2, 2009

wat eva!!!

bila aku sedang bosan...
bila aku tak tau nak wat pe dah..
bila aku sedang serabut...
bila aku tak mampu nak cakap dah..
bila aku tak mampu nak luahkan dah..
bila aku rase tak larat nak pikir dah..
bila aku rase ske ati aku la nak wat ape..
hahahaahaaa....


kesimpulannya...aku sedang bosan...(pinjam ayat favorite ko jap mimie)..

hargailah masa dan peluang yang ada..coz peluang kedua belum tentu lebih baik dari yg pertama n yg pertama pon belum tentu yg terbaik..tp..mana-mana pun akan jadi yg terbaik if kite tau nak gunakannya dengan sebaik mungkin...so??yang mana yg terbaik??huhuhuuhuu...kesimpulannya..pikir la ape yang terbaik untuk diri sendiri..(aku rase cam banyak sgt aku mengarut ni..layankan aje la..)

9 Comments:

  1. Mimieku said...
    ko suka pinjam ayat aku..amek nih..dush!!..hehe
    Mimieku said...
    to my bestest fwen..i wish u all d besh k..kih3
    NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...
    dee kebosanan yg amat melampau la tuh
    dee said...
    mimie - i hate my writing...hahahahahaha

    aien - mmg bosann amatttt niiii...
    HIDAYAH HALIM said...
    korang nak tauuuuuuu...sebenanye... dee tu tgh bengang coz kene ubah tempat... huhuhuhu....
    dee said...
    ahhh..sibuk je..minggu ni mmg minggu bengang aku tahap..tak tau nak cite tahap ape dah..
    wawadave said...
    selamat menyesuaikan diri dgn territory baru...ahaks
    Eja said...
    bukan ke dr dulu lg ko mmg suka berpindah randah ni dee
    dee said...
    duluuu...sekarang tak lagi...hehehehe..

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com