Wednesday, December 30, 2009

cuti lagi!!!


Kol 2 petang, gerak..gerak...balik mempaga again...cuti lagi..b4 balik..drive-thru jap...hujan agak lebat plak tu...slalunya..sesuatu yg sukar aku lakukan tnpa ada kekawan yg lebih terer utk drive atau ngn kata lain, sgt malas utk drive..hehehe...Asyik McD je dua tiga ari ni..takpe2, yg penting kenyang n murah..

Pas tol lancang...biase arr, terpaksa menempuhi jalan yg teruk n byk lubang yg tak penah siap dibaiki...jalan ajelah,kan...takkan plak nak angkat keta semata-mata tak nak langgar lubang tu..huhu...Di pertengahan jalan antara lancang n lakum..tetiba melintas la seekor beruk yg menyebabkan aku cuak n teruja...cuak sbb dh dekat benor ngn keta aku + dh mcm gaya nak tahan keta aku nk tumpang..tapi..beruk tu cuma nak melintas smbil buat aksi menepuk kedua2 tngn ke atas, sprti yg biase dilakukan oleh seekor beruk..aku rase cam beruk tu lain dari beruk2 yg penah aku jumpe di jalanan sebelum ni coz dia berbulu hitam yg lebat n menawan...badan dia pon agak besar, n mungkin sebesar aku...

Smpai umah lebih kurang kol 5 ptg..then, aku kuarkan la baju n suar baru utk irfan..tetibe terbaek ati plak nk bli baju utk anak buah aku tu...pastu mak aku tnye, "gelang tangan mak mane?..hehehe". Aku pon ngn selamba juz jawab, "mak beli la sndrik ek..huhuhu..". Mane la cukup duit aku nk bli gelang emas ni..gelang kat kedai2 aksesori tu leh la..Yolah kan, birthday mak aku, tapi Irfan yg dpt hadiah...huhuhu...nnt la ek, beli hadiah lain je...Setakat ni yg mampu cuma...SELAMAT HARI JADI n SAYANG OMAKKK!!!! Hari jadi ke bape??biarlah rahsia...hehehe...


4 Comments:

  1. HIDAYAH HALIM said...
    klau da sebeso ko brok tu...tu bukan brok da tu...maybe orang utan...klau aku jadik ko..aku benti ajak makhluk bebulu tu balek skali...leh wat kawan ngan ipan... so tak de la penat ko nak melayan ipan kannn...if makhluk tu btine... anggap la BELIAU sbg MAKCIK baru ipan...klau jantan PAKCIK la kannn..hahahahah
    dee said...
    bile org giler bersore...mcm tu la komen dia,kan...idea yg tak penah nak bernas..confirm ipan nangis 24 jam klu dpt pakcik or makcik cam beruk tu..

    tapi...aku rase cam org utan gak ler..tapi versi bantut sket..hehehe..
    HIDAYAH HALIM said...
    ahah..klau da tinggi ko..kire bantot la tuuu...muahahahah...
    dee said...
    bong OK la tuuuuu....

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com