Friday, December 18, 2009

nk update ke tak??


takde mende nk citer pon..takde idea...tapi ade org sibukkkk je soh aku update ini blog....gua tak sekere-aktif lu maaa nk tulis citer2...hehehehee...

smlm bola sepak final (sukan sea)..malaysia vs. vietnam...dan pemenangnyaa (seperti yg diharapkannn)...malaysia 1..vietnam 0...heheheh...again n againnn...vietnam kalah lagi pas 4 kali berturut2 masuk final...takpe2...try again,ok...aku dh agak dh pon malaysia leh menang punyoooo....siap bet ngn dayah lagi...klu m'sia menang...aku blnja makan...tak kesah le...blnja pon blnja la...janji....m'sia dh menanggggg....huhuhuhuhuuu....

nape malaysia menang n nape vietnam kalah???
sebagai penganalisis yg tak bertauliah...aku rase malaysia menang sebab team malaysia kuat n ensem2..hahahha....yg paling penting semangat diorg...vietnam kalah coz...keeper dia tu, dh tau dh kan injured...kuar je la padang...kesian keeper vietnam yg sorg lagi tu..lame dh ternnti2 kat luar nk masuk plak...tapi..tak kesampaiaannnnn....dh la ensemmm...kesian dia...huhuahuahuahuu...kenapa aku asyik mengaitkan bab2 ensem di sini???aku pon tak tau...smpai ke saat ni, ade satu name player vietnam ni yg dok terngiang2 kat telinga aku lagi ni..DingDong...tak tau la btul ke tak aku eja nama dia ni...tak kesah le...bukan nya dia bca blog aku pon...

ok la...syabas utk team bola m'sia....korg mmg bestttttt lorrrrr n harap trus cemerlang......
kpd org yg sibuk soh aku update blog ni...sekian citer aku....



10 Comments:

  1. HIDAYAH HALIM said...
    klau ko tngiang-ngiang name si dingdong tuuu..aku neh siap tmimpi-mimpi lagik..hahahah..tu ar... mase tgk bola tu dok ngate sangat si dongdong bell tuuu...
    dee said...
    ko seme mende nk mimpi, kan...tp, dingdong tu ensem kan??hahahaha...
    HIDAYAH HALIM said...
    sori arrr...klau da name vietnam.. walopon ensem aku tetap tak nampak ensem...hahahaha...
    dee said...
    eleh...takut la tu nk wat pengakuan...takpe2...aku pahammmm...
    Mimieku said...
    alaa..klu diorg keje kontrak kt cni, korg tak nampak hensem nya...cayo lah ckp den..

    hampeh!!
    dee said...
    yolah mimie..kat mate ko...yg sorg tu je yg ensem....(leh caye ke?)hehehe..
    wawadave said...
    barula aku tau, faktor kehenseman dan kemenangan berkait ye? sepusat sepusing.. heheh. pndai tul D ni menganalisa.. tahniah
    dee said...
    mst la ade kaitan faktor kehenseman n kemenangan...ensem tu sgt subjektif maknanya...susah nk explain kat sini...nnt sy explain kat tmpt cik azwa, ek..hahahaha..
    Mimieku said...
    kat mata aku ada sape weh???
    dee said...
    kat mate ko ade ramai la mimie...tak mampu aku nk senaraikan kat sini...

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com