Tuesday, June 30, 2009

28 June 2009..Hepi birthday yg ke-25..smga panjang umur..murah rezeki...

Dayah a.k.a Geodaia (nama glamor utk AF)...sorg yg hepi sokmo...baik ati…lok lak, sensitif gak kdg2 (tp..rase2 selalunya) n ske sangat nyanyi sampai kadang2 aku rase lagu tu tak pernah pon aku dengar…kenal since diploma,,tp, mase tu cuma tau name je disebabkan kepopularan dia kat kolej..kenape dia popular??tanya ida grik..hahaahaa.. (popular la sangat...)

Start rapat mase degree n then bila abis, dpt keje same2 plak..dok serumah n byk citer dh dikongsi sama2…susah..senang…hepi…sedih…seme ade…dah banyak sangat mende yg dia n family dia tolong aku..thanks fren..tak tau nak balas camno..

Dia ni klu sedih or rungsing mmg nmpk btl gaya sedih n keserabutan dia tu…sabar ye kawan..tu semua dugaan..(pandai je aku nasihat org)..time gembira tu mmg tak dpt diselindung lg la..huhuhu..especially bile citer psl yg tersayang...tp, itulah lumrah hidup, beb…ade mase gembira, ade mase sedih..tp, ape yg penting…lu pikir la sendiri...wat evapun, thanks fren coz dh byk tlg aku n sori coz slalu nganjeng ko (tak dapat nak elakkan @ tak sengaja)...aku harap..ko trus bahagia n gumbira...n aku tau, ko mmg tgh bahagia..heheeehee..

23 Comments:

  1. Zalieda said...
    xde ker pose yg best skit?kat celah lab tu gak yg ko upload..jatuh standard dayah weh...
    HIDAYAH HALIM said...
    thanks beb...aku pong sonok kawang ngan mung...coz pale otok mung tok bape btol cam ida...hahahahah...

    (sori la...aku pon mmg tak leh buang ar tabiat ngutuk ko...dalam sehari mesti kene kutuk ko...klau tak, tak lengkap idop aku...)
    dee said...
    tu gambar sempena kekusutan kepala otak dia n ade beberapa wayar yg tercabut..hahhhaa

    pale otok aku dh btul tp, slalu ditidakbetulkan oleh mung..
    imansaifuddin said...
    25 tahun dh?leh dh ni kawen...jgn lupe jemput mkn nasi minyak ngan gulai kawah
    HIDAYAH HALIM said...
    abes...ko tu tak leh kawen lagi ke iman..? ko tu da layak jadik bapak orang lew...

    aku klau kawen of course satu kolej neh aku jemput...silap2 nanti ko yg kawen dlu dari aku... huhuhuhu...
    HIDAYAH HALIM said...
    Dee...ko mase kat kolej dulu pon fofular tau...ko je tak sedar... ramai yg bcakap-cakap pasai kepandaian ko...ramai yg nak jadik cam ko...tapi tu la kan...kitorang neh byk sgt makan organ dalam minatang...tu yg benak pale hotok tu...heheheheh

    alaaaaa...ko pon mane la nak kawan ngan aku mase zman diploma dulu... budak dekannnnnn....
    Zalieda said...
    betul ckp dayah tu...mana la kita nk kawan ngn dia kan dee..dia scandal ngn dekan.....hahahahhaha ada haku heran???
    HIDAYAH HALIM said...
    This comment has been removed by the author.
    HIDAYAH HALIM said...
    weh ida...ko neh kutok dee ke kutok aku nehh...tak pon 2 in 1..?
    Zalieda said...
    lu fikirla sendiri....hahahahha sapa makan tempoyak..dia la yg rasa enak dan lazatnyer.....
    hehehehehe aku nk mkn ikn keli msk tempoyak la ari nie...heheheheh
    dee said...
    oit..yg cite psl aku dlm ni wat mende gok??aku tgh cite psl ekau tu..

    ida..mende ayat ko tu??peninn je baca..

    kesimpulannya..budak2 hostel poyo..hahahaha..
    HIDAYAH HALIM said...
    ida: aku harap ko hadapi dugaan idop ko ngan tenang...tapi...jgn sampai wat ayat2 belit2 cam tu... aku tak paham la sengal...

    dee: dak dok mentige lagi poyos + sengal + (ida tolong tambahkan)... huhuhuhu
    Zalieda said...
    hehhehe per yg xfhm nyer...saja aku belit2 kan ayat tu...

    k..aku sambung dak dok mentige cam baguih + makan carrot (ada mksd tersirat) + takut ceta antu + sengal tahap transformer (especially deesah) hahahahhahah jgn marah yerk....wekkk
    Eja said...
    hepi bday dayah....
    HIDAYAH HALIM said...
    heheheh...thank u cik jaaa... muah...muah...
    NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...
    hepi besday cikgu dayah...^O^
    HIDAYAH HALIM said...
    tengkiu aiennnn....
    dee said...
    yg takut ceta antu mimie aje tau..asal tgk wayang antu je..kotak pop corn kat muka..nasib baek tak bertabur..huahuahuahua..
    Eja said...
    xde makna tgk wayang kalu gtu mimie...wat abis popcorn jer..
    purpnine said...
    happy belated birthday, dayah....
    HIDAYAH HALIM said...
    thank u puan wanie...eh...kak wanie...hahahah
    HIDAYAH HALIM said...
    biase la tu cik ja...mimie neh klau tgk ceta antu mmg macam mr bean sket..huhuhuhu
    Mc Zue said...
    saya paling lamabat wish.. HAPPY BALATED BIRTHDAY DAYAH... KEJIIIII

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com