Tuesday, June 23, 2009

ceritera jiha..

Jiha’s birthday, 23 June 2009..birthday yg ke-25..…baru je contact..tnye kabo…dia ni cam bz je slalu…tak tau la ble tak bz…..lame tak jumpe.. last mase konvo 2007 dlu la kot..mak aihhhh...lame tuuu..patut la agak miss u maa..huhuhuhu.. baik ngn jiha ni since diploma lg…satu umah…satu kls…same cam ngn mimie gak la…bile mimie jd penglipur lara…kitorg la yg sentiasa mendengarnye…nasib baik la mimie tu dpt member2 yg bukan spesis penglipur lara gak..klu tak, tak tau sape nak dgr citer sape..huhuuhuhuu…jgn marah ek cik mimieow..

Ape citer terbaru minah ni pun aku tak tau…yg pastinyer, dia slalu takde citer baru…hahahaa..Jiha ni slalunye sorg yg cool je…(cool la sangat!!!) tp, tak bermakna dia ni tak tau nak marah…but..ble dh marah or tak puas ati..,pjg gile bebelan dia..hahaha..sgt sempoi..simple..best ar kawan ngn dia ni coz tak byk kerenah n jenis yg tahan sabar la…yg penting, mmg agak sekepala gak la ngn aku…byk mende kitorg share especially bab2 rahsia n citer mimie…hahahaa…main2 jer…kang mimie terasa plak..ape pun..dia mmg kawan yg baik n always supportive la…masih mencari cinta lagi or dh jumpe ke, aku pun tak tau..yg pastinyer, aku harap ko bahagia la..
Sempena birthday dia ni…ucapan standard aku: Hepi birthday..smga pjg umur..murah rezeki…bhgia slalu…huhuhuuu…

3 Comments:

  1. Zalieda said...
    hapyyy besday gha......
    Mimieku said...
    wahh..dee..bab susun ayat number 1..huhu
    dee said...
    biasa la...BM A1 maaa..hhahahaha..

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com