Tuesday, June 23, 2009

alkisah berlaku di dalam sebuah kereta semasa dalam perjalanan ke sebuah tempat.. mase tu baru je berenti kat petronas..biasala, dh jalan jauh2 ni macam2 rase ade..nak buang itu ini la..nak makan la..mcm2 la lagi..lepas berenti lebih kurang 15-20 minit...perjalanan diteruskan lg la..

nak dijadikan citer, sahabat aku ni mase dlm keta...tetiba aku tgk cam org mencari sesuatu dan juga gaya macam ternampak lipas dlm keta tu..biasala..dia tu, selalu klu nampak lipas mcm nampak bigfoot..hehehhee..disebabkan kekalutan dia tu..aku pon ngn nada tak puas atinye tanye la..."ko ni pehal makcik (bukan nama sebenar)??"dia pon ckp la..."aku cari henset aku." dlm ati aku..."dah agak dah"...masalahnye skrg...mende yg dia dok cari tu ade dlm genggaman tangan dia je...aku pon ape lagi, mula la nak kuarkan ayat2 baik punya, tp, tak sempat coz bila aku juz sebut je nama dia "makcik (bukan nama sebenar)..." pandai plak dia tgk kat tangan dia sndiri dok pegang henset tu... ish..ish..ish.... pastu mula la malu sndri...buat2 baca paper kononnnn...taktik lama la beb...dh biasa pakai dh..aku plak ape lagi...as usual, gelakkan dia la..hahahahhaha....mamai ke ape minah ni ntah...tau la dah lame tak kuar dating...jgn la sampai tahap kemurungan plak...hahahahahhaaa...

11 Comments:

  1. Zalieda said...
    hahhahaha kalu ko nk tau dayah memang slalu cam tu dee....heheheheh gelabah xtntu pasal...
    NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...
    terbongkar sudah siapa gerangan makcik ituh wakakaka....
    dee said...
    haahaha..sbnrnye dia srh wat J.LO bukan nama sbenar....ske2 bg arahan kat aku..hahhahaa...
    Zalieda said...
    J.Lo?ada ati gak tu..huhuhu cian..cian..nanti ko letak la J.Lo a.k.a Dayah...ngidam tetiba nie..hehehhe
    HIDAYAH HALIM said...
    looorrrr...cite aku ke tu...?? korang caye la cakap dee tu... padahal tu cite dia...
    dee said...
    biasala...sukar untuk terima kenyataan...
    dayah..dayah..berubah la..hahahaha
    HIDAYAH HALIM said...
    aku leh time keloklakan aku wehhh...tapi klau kemurungan tu aku tak leh time...aku jotos ko kang...
    HIDAYAH HALIM said...
    ko neh pon ida...coverline ar sket..tu hal rumahtangge kite berlime tau...tukar la name aku tu kepade "makcik" seperti yg dinyatakan oleh saudari dee kite neh...hak tuiiihhh...(mintak maap kerane meludah dalam blog ko dee)
    Eja said...
    dee, mujur dia x cari hp dia yg jatuh dlm ****** tu kn, konpem x jupe punyer.. hehehe
    dee said...
    hahahaha...btol tu cik ja..nasib baek..
    HIDAYAH HALIM said...
    buuweeekkkk....

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com