Friday, June 12, 2009

Tentang Ieda...

(gambar mase tengah nyanyi lagu Negaraku)

(pose dr tepi...baik punyerrr)

Noorshahidah Mohamad Roslee a.k.a Ieda..sorg yg baik ati n agak serius kadg2..tapi slalunye…ske mengarut…tukang karut yg berjaya n akn lebih berjaya klu dayah ade skali…hahaha..aku rase dayah ngan ida ni ssuai klu masuk raja lawak musim ke-4 nnti..hehe…I’m sorry.. aku pernah naik motor ngn dia…dia ckp mcm bwk kertas je…kurang asam punye ida…dia tu plak klu bawak moto punye la slow….mmg berhati2 la…hehehehe…ske masak mase kat shah alam dlu…masakan dia seme sdp2.. nmpk cam dh kurus je skrg…tu la impian dia sjk dr zaman degree lagi…tp, sbnrnye, dia ni tak gemuk pun..biasala, confuse ngn diri sndri..mcm si dayah tu..huhuhuuu...minah ni ske tul menyakat mimie mase blaja dlu…nasib baik la mimie ni jenis layan jerrrr….but, kdg2 tak jugak..huhuhuu…tp, skrg ni aku tgk mimie yg rajin dok nyakat si ida ni coz mimie kan dh ade hero baru..sang wira original..hehehe..Sorg yg bercita2 tinggi…tu yg aku nmpak la…tp, aku ni rabun, tak tau la btl ke yg aku nmpk tu…huhuhuuu…aku hrp dia akan berjaya dlm ape pun yg dia wat…n I’m believe u can do it… actually, byk lg nak citer psl dia ni tp, lain kali je la ek...takut dia sekeh aku plak nnti..hahahaha...wat eva punn..if ade ape2 mende gembira, teruja, sedih n yg sewaktu dengannya...jgn segan silu citer kat aku ek...InsyaAllah..

13 Comments:

  1. Zalieda said...
    aku msk bkn sdp pn..tapi sbb korg mmg malas msk sbb tu per yg aku masak sedap ajer...huhuhu
    Mimieku said...
    sang wira?? ape kes lu?
    dee said...
    hahaha...sori la mimie...mst nak selit nama ko gak..huhuhuu..
    HIDAYAH HALIM said...
    hahahahha...espeseli aku kan...cukop malas nak masak...keje aku...balik claz tbongkang mcm kene bom...tapi ida...ko masak mmg sedap...

    dee cakap: sedap la sgtttttttt...
    Zalieda said...
    aku rindu ayam masak kicap ko la dayah...huhuhuhu
    dee said...
    weh...dayah dh ade resipi baru skrg..best wooo...terbaik dr ladang..hhhaaaahahaa
    HIDAYAH HALIM said...
    resipi mende dee...? ko jgn
    macam2...aku tak tau mende tetibe ko lagik tau dari aku...ishh... musykil neh...
    dee said...
    adelahh...biarlah aku je yg tau nama resipi tu..
    Mc Zue said...
    hmmmmm.. cam pernah tgk jer? hehehe
    HIDAYAH HALIM said...
    sape cik zu...? ida neh ke...ala..tak kan la cik zu tak cam dia...dia kan paling fofular dulu kat kolej..huhuhu...
    Zalieda said...
    emm aku xde la sefofular dayah..heheh cik zu..ida la yg paling senyap dlm kelas dulu...ahakss
    HIDAYAH HALIM said...
    elehhh...senyapnyeeeee...ko dalam claz mmg senyap...tapi belakang, depan, tepi claz...sape tau...hikkss
    Zalieda said...
    emm tu ko ngn aku jew tau dayah..hehehehe cover la skit weh...

Post a Comment



 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com